Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3351

The pedagogical value of games and songs : The perceptions of teachers
Casé Medina, Carla
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Aquest estudi intenta explorar i descobrir les actituds i creences d’alguns mestres de llengua anglesa de Catalunya sobre la naturalesa dels jocs i les cançons, així com el paper que juguen en les seves aules per ensenyar l’anglès als infants. Les opinions dels mestres de llengua anglesa van ser recollides mitjançant un qüestionari que contenia preguntes sobre els jocs i les cançons i els resultats s’analitzen i s’exposen en aquest estudi. The present study is an attempt to explore and discover the attitudes and beliefs of some Catalan Primary English foreign language teachers about the nature of games and songs as well as the role that they play in their EFL classrooms to teach young learners. English language teachers’ opinions were collected through a questionnaire which contained statements about both topics, games and songs and the results were analyzed and exposed in the present study.
-Anglès -- Ensenyament
-Jocs
-Cançons
-Educació primària
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem