To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2569

Repensar i repracticar l'educació des de la idea de xarxa
Pujadas i Parera, Alba; Rius i Badimon, Ariadna
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 Aquest treball és una recerca entorn la necessitat de repensar i repracticar l‟educació des de l‟idea de xarxa. Està estructurat en tres grans blocs: un primer, on es justifica des de l‟àmbit personal, educatiu i científic el per què de la tria de la nostra recerca i on es planteja la pregunta inicial des de la qual es desenvoluparà tot el treball: En quina situació es troba el treball educatiu en xarxa en les escoles Pereanton, Camí del mig, Guillem de Mont-rodon i Artur Martorell?. Un segon, centrat en la fonamentació conceptual del que els referents teòrics han dit sobre el tema. I un tercer, de caire més pràctic, on per una banda s‟exposa el paradigma, la orientació metodològica i les eines de recollida de dades utilitzades en l‟estudi de camp . I per altra, s‟analitzen les informacions obtingudes amb l‟objectiu de determinar quin és el grau d‟aplicació de treball en xarxa a cada un dels centres estudiats. Finalment la recerca es tanca amb les conclusions pràctiques fruit del contrast entre el marc teòric i el resultat pràctic obtingut de l‟anàlisi de la visita als centres. This research project talks about the necessity of rethinking and reconsidering the education model from a net-working perspective. The project is organized in three sections: the first one argues the justification and the reason for doing this research from the personal, educational and scientific perspective and also sets out our main question that structures all the project; What is the net-working situation in the schools of Pereanton, Camí del mig, Guillem de Mont-rodon and Artur Martorell?. The second part is focused on the conceptual basis that professional researchers have come up with for this issue. And the last one, based on the praxis, where the paradigm, the methodological orientation and the research tools are presented. It also contains the information analyses that have contributed to determine the net-working ranking of both analyzed centers. Finally, the research is summed up with practical conclusions, which are the result of contrasting the practical and the theoretical aspects of net-working.
-Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters