To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2565

Les cançons a l'educació infantil. Com i per què s'utilitzen? Anàlisi d’un cas
Pericas i Ramos, Marta
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 Les cançons a l’Educació Infantil. Com i per què s’utilitzen? constitueix el títol del tema estudiat en aquest treball d’investigació qualitativa basada en la teoria constructivista de l’aprenentatge. Amb aquest procés de recerca hem volgut conèixer quina importància tenen les cançons en l’àmbit escolar, com cal treballar-les a l’aula i per a què es poden utilitzar. A partir d’aquesta informació extreta de la fonamentació teòrica hem realitzat l’aplicació pràctica basada en l’observació directa del treball de les cançons a l’aula de P5 de l’Escola Peranton de Granollers, centre que basa la seva metodologia en un Projecte Musical. Per últim, hem comparat, analitzat i extret conclusions entre el tractament de les cançons que defensen els teòrics i la realitat observada en el centre. The songs in the Infant Education. Which is the aim? How it is applied? This is the project’s title based on the constructive learning theory. Throughout the research process it was analyze the importance of the songs in the school framework, specifically, how would the songs to be work in the class and why they are required. Once all the theoretical information from the experts was collected, it was checked in the Pereanton School in Granollers with the P5 pupil’s direct observation. The school is characterized by its Musical Project. Afterwards it was done a comparison between the expert’s theories and the reality observed in the school. In conclusion, it was tested how the songs are really applied in this school.
-Educació infantil
-Música
-Cançons
-Aprenentatge
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters