To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2562

La relació i la participació de les famílies a l'escola
Marín i Serrano, Sandra
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 La relació i la participació de les famílies a l’escola ha de ser real i efectiva perquè ells i elles són uns agents educatius indiscutibles per la qualitat de l’ensenyament i la millora dels resultats acadèmics. És necessari crear camins perquè famílies i docents treballin conjuntament i en una mateixa línea, ja que tots dos contextos son essencials en la vida dels infants, i tenen un mateix objectiu que és el ple desenvolupament dels nens i nenes. Aquesta recerca ha identificat obstacles que dificulten aquesta relació i participació i també els mecanismes efectius que la possibiliten. Aquest treball d’investigació aporta algunes propostes de millora basades en l’anàlisi de les dades amb la finalitat de millorar la relació i participació de les famílies a l’escola. The relationship between family and school must be real and effective because they are undisputable educational agents for the quality of the education of the children and to improve the academic results. It is necessary to create links for families and teachers to work together and on the same line since the two contexts are essential for children's lives, and they have the same goal which is the full development of children. This research has identified obstacles to this relationship and participation and also has included effective mechanisms that allow them. This research provides contributions for improvement based on the analysis of data collected with the aim to improve the relationship and family participation in the schools.
-Família i escola
-Educació -- Participació dels pares
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters