Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2548

Les relacions entre alumnes a la classe d’Educació Física: la consciència de les actituds i valors en el treball cooperatiu en l’etapa de primària
Roca Fontanet, Mireia
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 La meva investigació de metodologia qualitativa es base en observar el grau de consciència que tenen els alumnes de tercer de primària, de l’escola El Gegant del Rec, dels valors, les actituds i les normes que es treballen a través de jocs cooperatius, els quals estan presentats a partir d’una unitat de programació. El motiu del meu estudi és que l’educació en valors ha d’estar present a l’àrea d’Educació Física, ja que és un escenari molt potent i és molt interessant observar i potenciar als discents diferents actituds i valors a través de jocs i normes. My qualitative methodology research is based on the observation of the level of awareness that students of the third course in primary school have, particularly I have been analyzing the cases of “El Gegant del Rec” primary school. I have been researching on the values, attitudes and rules that are worked through cooperative games. These are presented from a unitary program. The purpose of my study is based to prove that the values education has been and now is part of Physical Education (P.E.). It is a powerful scene and it is really interesting to observe and encourage the learners with their different values and attitudes using the outdoor games world and their rules.
-Jocs d'equip
-Educació física
-Educació primària
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem