To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2512

Beneficis socials del treball cooperatiu a l'aula d'educació física
Abadias González, Albert
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 Hi ha diversos autors que parlen dels beneficis socials que aporten les estructures d’aprenentatge cooperatives dins les aules d’Educació Primària, afirmant que d’aquesta manera podem millorar la cohesió dels grups i disminuir el percentatge d’alumnes rebutjats. Per comprovar-ho, al llarg d’aquesta investigació he implantat aquestes estructures de treball dins l’àrea d’Educació Física. A través de diferents instruments de recollida de dades, he pogut comprovar quin era l’estat de les relacions, abans, durant i després de la meva intervenció didàctica, d’aquesta manera, i comparant-ne els resultats, he pogut afirmar o desmentir la idea d’aquests autors. Several authors reveal the social benefits provided by the cooperative learning structures primary schools, claiming that, in this way, we can improve the group cohesion and decrease the percentage of students rejected. To check the course of this investigation, I have implemented these work structures in the area of Physical Education. Using different data collection instruments, I could see what was the state of relationship before and after my didactic intervention, and thereby comparing it the result I was able to affirm or deny this.
-Ensenyament -- Treball en equip
-Educació física
-Educació primària
-Relacions humanes
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters