To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2478

Comparació del servei en curt i en llarg del porter dins de la fase ofensiva del joc
Polo Soldevila, Eric
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 En el procés ofensiu de la majoria d’equips de futbol, es pot distingir una tendència a jugar en base a dos estils de joc. Un estil basat en un joc en curt, per tal de poder mantenir la possessió de la pilota, i estar durant més temps atacant la porteria contraria. I un altre estil que prefereix buscar la profunditat en les seves accions, anant d’una forma més directe cap a la porteria rival. En aquest treball es pretén analitzar quin dels dos estils és millor perquè un equip encadeni un total de 6 accions, tenint com a referència en l’inici de la jugada al porter. Per tal d’aconseguir-ho s’analitzaran els 24 partits de la fase de grups de l’Eurocopa 2012 a través d’una metodologia pròpia, que ens permetrà saber a través de quines situacions rep la pilota el porter abans de posar la pilota en joc, i a través de quines accions, l’equip no és capaç d’assolir el nombre d’encadenaments marcat. In the offensive phase of most football teams you can distinguish a trend to play based on two different play styles. One style is based on short passes in order to maintain the ball possession more time and spend more time attacking the opposite goal. The other style is based on looking for the depth of their actions, going more directly to the opponents’ goal. This work aims to analyze which of these two styles is the best for a team for chain 6 actions taking as a reference to the start of the move the goalkeeper. To take the results I will analyze 24 group stage matches of Euro 2012 using my own methodology. This will allow us to know which situations happen before the goalkeeper receives the ball to put into the game and also to know about what actions aren’t able to obtain six chaining actions.
-Futbol -- Competicions
-Rendiment (Esports)
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters