Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/2477

Anàlisi de les diferències en la conducta motriu dels alumnes de l'ESO durant la realització d'un joc col·lectiu
Navinés i Calvo, David
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 Partint de la base que no tots els alumnes es desenvolupen de la mateixa manera en el marc de les pràctiques esportives col·lectives a l’àrea d’Educació Física, per què no indagar dins el comportament motor de cadascun d’ells i veure’n les diferències? Arran d’aquesta qüestió, el següent estudi pretén evidenciar les diferències més significatives que s’estableixen sobre les conductes motrius dels alumnes de 3r i 4t de l’ESO durant la realització d’un joc esportiu col·lectiu. Així doncs, la mostra va ser seleccionada en funció de si els alumnes realitzaven, o no, algun tipus de modalitat esportiva fora de l’escola (individual i/o col·lectiva). Per tal de poder determinar aquestes diferències, es va utilitzar l’observació indirecta d’imatges enregistrades en vídeo. Amb l’ajuda de fulls d’observació ajustats al joc en concret i d’un instrument d’avaluació, s’havien de registrar de forma pertinent les conductes motrius dels alumnes durant la realització del joc esportiu col·lectiu seleccionat. Els resultats i les conclusions finals s’han extret a partir dels valors representats en la graella d’observació i de la puntuació final obtinguda mitjançant l’instrument d’avaluació emprat. Assuming that not all students develop the same way in the context of collective sports concerning the area of Physical Education, why not to inquire into the behaviour of each engine and, thus, see the differences? Consistently, the following study aims to explore and show the most significant differences that are established on the motor behaviour among students of 3rd and 4th of ESO during the performance of collective sport game. The sample was selected taking into account the performance, or not, of extracurricular sports (individual and/or collective). In order to determine these differences, an indirect observation of videotaped images was used. Helped by observation sheets which fit the selected game and an assessment tool, the students’ motor behaviour had to be registered appropriately during the performance of the aforementioned game. The results and conclusions are drawn from the values represented on the observation grid and, also, taking into consideration the final score obtained by the assessment tool used.
-Educació física
-Motricitat
-Educació secundària obligatòria
-Jocs d'equip
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Mostra el registre complet del document