Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/60164

Escape Room VR
Planes Seuma, Xavier
Sebé Feixas, Francesc; Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior
La indústria de l’entreteniment n’està sent la gran beneficiada, ja que la majoria d’aplicacions tenen finalitats lúdiques. El concepte de videojoc s’ha vist influenciat per l’aparició d’aquesta tecnologia. Molts dels grans títols actuals del sector, ja han sigut desenvolupats amb la idea que puguin ser jugats utilitzant realitat virtual. D’aquesta manera, s’estan notant una nova tendència a fer jocs en primera persona, amb interfícies simples i una interacció senzilla i intuïtiva, reduint (o fins i tot eliminant) menús, en favor d’una jugabilitat molt més diegètica. El que es pretén amb això és trencar la barrera entre videojoc i la realitat. Es vol aprofitar la capacitat immersiva que caracteritza la realitat virtual, per tal de crear situacions creïbles, que no disten de la realitat. Hi ha sectors concrets del món del videojoc que ho veuen com una oportunitat per implicar els sueus jugadors d’una manera més directa i realista a les seves obres. Hi ha una gran diferencia en l’impacte que ofereix una situació, segons la perspectiva que se’n té. És molt diferent percebre un videojoc a través de la pantalla, que sentir que realment hi ets dins; que en moure el cap, vegis el que veuria el personatge del joc.
-Escape room
-Videojoc
-Unity
-Realitat virtual
-Videojocs
-Realitat virtual
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
xplaness.pdf 3.623 MB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem