Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/48130

Lengua y escuela: hacia un modelo de conjunción en la escuela asturiana;
Language and school: towards a model of conjunction in the Asturian schooling
Selfa Sastre, Moisés
Amosamos nesti artículu cómo foi forxándose un modelu de conxunción na escuela catalana qu’apuesta pola escolarización d’aniciu en llingua catalana y l’inxerimientu del castellán, pasu ente pasu, nesti periodu d’escolarización. L’aplicación d’esti modelu llingüísticu en Catalunya de magar 1983 ufre perbonos resultados na conocencia y nel usu del catalán y el castellán nel escolináu d’ente 3 y 29 años (Strubell, Andreu y Sintes 2012). Too ello llévanos a afirmar que la escuela asturiana tien razones p’apostar por un modelu llingüísticu d’escolarización como’l catalán col envís de que tolos estudiantes d’Asturies conozan y usen la llingua dende edaes tempranes. In this paper we show how a model of conjunction in the Catalan system, based on initial schooling in Catalan and the progressive introduction of Spanish, has been successfully implemented. The application of this linguistic model in Catalonia since 1983 has brought about optimal results in the knowledge and use of Catalan and Spanish among students aged 3 to 29 (Strubell, Andreu y Sintes 2012). This leads us to claim that there are enough reasons to opt for a linguistic model of schooling like the Catalan one in Asturias, so that the llingua can be learnt and used by all students from early age in Asturias.
-Escuela catalana
-Modelu de conxunción
-Llingua catalana
-Castellán
-Escuela asturiana
-Escola catalana
-Escoles -- Astúries
-Català
-Castellà
(c) Academia de la Llingua Asturiana, 2014
article
acceptedVersion
Academia de la Llingua Asturiana
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
021510.pdf 247.0 KB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a