To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/46878

Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO
Artigot Altisent, Ares
Universitat de Lleida; Facultat de Lletres; Bergés Saura, Laura
Aquest treball es basa en l’anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO. L’objectiu és comprovar la concordança entre la identitat i la imatge de l’empresa, partint de la hipòtesi que, com més eficaç és la identitat i la seva transmissió, menys se’n diferencia la imatge. També hem tingut en compte el context d’aquests productes, des de les empreses productores i els punts de venda, passant per la seves poques opcions de promocionar-se a través dels mitjans convencionals; fins a la concepció que la societat en té i l’estreta relació la concepció del sexe. També hem aprofundit en els conceptes d’imatge i identitat corporatives per poder establir un esquema dels ítems necessaris per realitzar aquesta anàlisi, mitjançant bibliografia d’autors com Justo Villafañe o Cees van Riel.
-Identitat corporativa
-Identitat mercantil
-Comunicació
-Productes eròtics
-Imatge corporativa
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format View
aartigota.pdf 1.814 MB application/pdf View/Open

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters